Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Roope-setäkö muuttunut?

From: Petri Kanninen (pkannine@cc.hut.fi)
Date: 21.02.2001 - 12:52:52

On Wed, 21 Feb 2001, Mike Pohjola wrote:

> Osakseni koitui äsken harvinainen, mutta sitäkin auvoisampi
> puhelinmyyntikokemus. Jos sallitte jaarittelun, keskustelu meni jotenkin
> näin. (Lopussa kysymys, keskustelun voi tarvittaessa skipata.)

LOL!
Miksei minulle soita tälläisiä häröpalloja!

> Ja sitten itse kysymykseen: Onko Roope-sedässä oikeasti tapahtunut jotakin
> muutosta, vai oliko se aamuisen ystäväni keksintöä? Ovatko ihan oikeasti
> ruvenneet saamaan tarinoita Tanskasta ja Hollannista?

Kyllä Roope-sedässä julkaistaan nykyään myös Egmontin tarinoita,
hollantilaisia ei ole näkynyt. Mitä siihen tulee, onko se parannusta, niin
minä kyllä haluaisin pyhittää Roope-sedän italialaisille sarjoille.
Varsinkaan Egmontin gottfredsonmainen Mikki ei ole minun mieleeni.
Taskaritkin julkaisevat yleensä vain yhden Mikki-jutun numerossa ja sekin
on Egmontilta. Eli Roope-setä kokonaan italialaiseksi ja heti!

p.s. Kyllä, olen italialaisen Disney-sarjakuvan ystävä, kuten sigusta voi
päätellä.

--
Petri Kanninen (pkannine@cc.hut.fi)
"Elämä muodostaa komplekseja."