Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] sarjakuvikas numerotiedustelu

From: Marko Kalliokoski (marko.kalliokoski@geepap.com)
Date: 25.01.2001 - 11:54:54

   Moi kaikki. Tarvisin Reija Niemisen sähköpostiosoitteen, joten Reija,
jos luet tätä listaa itse, lähettäisitkö sen minulle. Jos joku muu
tietää mikä osoite Reijalla on nykyään käytössä, viitsisitkö kertoa sen
minulle. (kaapeli.fi -loppuisesta en ainakaan ole saanut mitään
vastausta muutamasta yrityksestä huolimatta.)

   Vastaus mieluiten osoitteeseen: marko@fasadi.com.

   Kiitos!

   --- Marko Kalliokoski ---