Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] originaaleista

From: kaltsu kallio (kaltsu@hotmail.com)
Date: 25.01.2001 - 11:47:47

>Joo. Itseltanikin on kateissa originaalit muutaman vuoden takaa tuos
>Kemin loputtomassa arkistoeetterissä. Eli jos duunit Kemi-alppariin
>pääsee, kannattaa henkilökohtaisesti/kirveellä uhaten muistaa
>ystävällisesti paikan päällä pyytää originaalit takaisin :)

Ei Kemiin eikä oikeastaan minnekään kannata originaaleja
lähettää. Hyvälaatuinen kopio kelpaa ihan yhtä hyvin. Jos
joku muuta väittää, on väärässä. Itseasiassa ne kelpaavat
paremminkin. Pääsee hiukan itse valvomaan ettei originaalissa
olevat kaueneusvirheet tule esiin.

Originaalien kunnioitus on useimmilla tahoilla monesti
niin naurettavan alhaista että kannattaa vain pitää
visusti omissa näpeissään moiset aarteet.

k a l t s u