Re: Arvorelativismista keskustellaan

Subject: Re: Arvorelativismista keskustellaan
From: Timo Larmela (tlarmela@cc.hut.fi)
Date: ma 14 loka   1996 - 17:41:50 EEST

On Sat, 12 Oct 1996, Arto Lanamaki wrote:

> Minkalaisiin ongelmiin han sitten on joutunut?

En ole lukenut juttua, mutta uskon sen, että Suomessa on joutunut ja
joutuu ongelmiin, jos rikkoo pyhiä tabuja. Suomessa saa julkisuuden
henkilö sanoa vain kielteisiä asioita muista huumeista kuin alkoho-
lista ja lääketehtaiden valmistamista huumeista, joita kutsutaan
psyyke-, rauhoittaviksi yms. lääkkeiksi. Kekkosen aika voi edelleen
hyvin.

Tämä tietenkin koskee vain julkisia lausuntoja. Yksityisesti mielipi-
teet ja oma tajusteiden käyttö voikin sitten olla ihan muuta. "Kyllä-
hän sä ymmärrät, että mä en voi julkisesti sanoa..."

Terveisin, Timo Larmela