=?ISO-8859-1?Q?Re:_Katton_moraali!_eikä_SKY:n?In-Reply-To: <2.2.32.19960917193304.006ab884@kaapeli.fi>

Subject: =?ISO-8859-1?Q?Re:_Katton_moraali!_eikä_SKY:n?In-Reply-To: <2.2.32.19960917193304.006ab884@kaapeli.fi>
From: Tapani Kaakkuriniemi (kaakkuri@cc.jyu.fi)
Date: to 19 syys   1996 - 11:03:23 EEST

H|psis. Pit{{ nyt sen verran n{hd{ laadullisia eroja, ett{ sky,
her{tt{j{yhdistys ja veu eiv{t ole samalla viivalla. Jos her.yhdistys
poistettaisiin, siit{ ei ao. yhdistyksen ulkopuolella nousisi h{mminki{.
Jos veu poistettaisiin, siit{ vasta kalabaliikki nousisi liikkeen
poliittisen luonteen, puolueeksimuuttumishaaveiden ja eurovaalien
l{heisyyden takia. Ja jos sky poistettaisiin niin ep{ilen ett{ reaktio
olisi t{m{:

Ilta-posti: Huumeidenk{yt|n propagointiyhdistys menetti
        internet-palvelunsa! 10 vuoden propagandanlevitys loppuu.
        (Hurraa!)

Sanomalehdet: Huumepropagointi pit{{ saada aisoihin.
        Onko hallitus tietoinen kuinka jne...

Mainos-teevee: Vaihtoehtoinen verkko-osuuskunta sensuroi. Miksi?

Jne., jatkakaa.

Terv. Tapani Kaakkuriniemi

!
! Tapani Kaakkuriniemi, University of Jyv{skyl{,
! Department of Political Science
! P.O. Box 35
! SF-40351 Jyv{skyl{, FINLAND
! Phone +358 41 603 078, Fax +358 41 603 101
! E-mail: kaakkuri@jyu.fi
! http://www.jyu.fi/~kaakkuri