Re: Katton moraali! eikä SKY:n

Subject: Re: Katton moraali! eikä SKY:n
From: Riitta Vaismaa (vaismaa@kaapeli.fi )
Date: ti 17 syys   1996 - 22:51:21 EEST

At 10:33 PM 17/9/96 +0300, Mikko Kinnunen wrote:

>Totta. Jos katto päättää poistaa SKY:n sivut, niin silloin ihmiset
>saattavat alkaa vaatia myös joidenkin muiden sivujen poistamista.
>Eikä vain Kaapelisolmussa, tuosta voi kehkeytyä ainakin suomessa
>muitakin tapauksia.

Kuinka paljon on tiedossa muita sivuja, jotka voidaan tulkita
Suomen lakien vastaisiksi? Herättäjä-yhdistystä, jonka kanssa
en todellakaan välitä oman organisaationi olevan saman katon alla,
tai sen sanomaa, ei voitane pitää laittomana.

Riitta Vaismaa

>Mikko

Riitta Vaismaa
Vihreä Sivistys- ja Opintokeskus ViSiO