Katton moraali! eikä SKY:n

Subject: Katton moraali! eikä SKY:n
From: Jari Koski (jakoski@sci.fi )
Date: ti 17 syys   1996 - 02:09:30 EEST

Itsekin ajattelin osallistua tähän moraalikeskusteluun.

Minusta Suomen kannabisyhdistyksen moraali on kiitettävää.
SKY ei kehoita ketään väkipakolla nauttimaan kannabistuoteitta.
SKY antaa minusta oikeata informaatiota niille jotka HALUAVAT tietää
enemmän kannabistuotteista. Minusta SKY:n toiminta ei ole moraalisesti
arvelluttavaa enkä näe mitään syytä miksi SKY:n sivut internetissä pitäisi
sulkea. Niinkuin Bjarland kirjoitti niin minusta SKY ei riko näistä
kahdeksasta kohdasta mitään. Vai rikkooko?

>1) edesauttaa yhteiskunnan ja ihmisten hyvinvointia
>2) ei pyri vahingoittamaan ketaan
>3) on totuudenmukaista ja luotettavaa
>4) on oikeudenmukaista eika pyri diskriminoimaan ketaan
>5) kunnioittaa tekijanoikeuksia mukaanlukien copyrightit ja patentit
>6) antaa asianmukaisen kunnian henkisesta omaisuudesta sille jolle se kuuluu
>7) kunnioittaa ihmisten yksityisyytta
>8) kunnioittaa luottamuksellisuutta

Tietysti jos Katto haluaa poistaa Suomen Kannabisyhdistyksen sivut niin
pitää sen myös poistaa muitakin tiedontuottajien sivuja.
Itse pidän moraalisesti arvelluttavina sivuja mm herättäjä-yhdistyksen sivut
taikka vaihoehto EU:lle sivut, koska itse olen joutunut molempien
ryhmien kohteeksi ilman internetin välitystäkin. Kummastakaan edellä mainituista
ryhmien tai yhdistyksen toiminnasta en pidä. Sitäpaitsi molemmat ryhmät
ei kerro MINUN mielestä totuuden mukaista sanaa eikä myöskään kunnioita
ihmisten yksityisyyttä.

Miksi siis Suomen Kannabisyhdistyksen sivut pois?

SKY ei todellakaan tule oven taakse sanomaan, että sinun on nyt
liityttävä Suomen Kannabisyhdistykseen.

Jari Koski
Email: jari.koski@sci.fi
Free Speech in internet!