Re: Julkaiseminen sellaisenaan ja moraali

Subject: Re: Julkaiseminen sellaisenaan ja moraali
From: Simo Hamalainen (simoh@sci.fi)
Date: pe 13 syys   1996 - 09:26:35 EEST

At 19:16 12.9.1996 +0300, Mikko Kinnunen wrote:

>Niin. Mutta eiväthän SKY:n sivutkaan ole kuin yksi tapa saada tietoa
>kannabiksestä, ja jos sitä joku haluaa alkaa käyttämään niin luulen
>että se alkusysäys ei kuitenkaan tapahdu netin välityksellä. Ainakaan
>vielä tänään.

Riippuu aivan taas mitä tuo 'alkusysäys' on. Kyllä porukka ottaa
netin aivan yhtä vakavasti mediana kuin painotuotteenkin.
Niiden välillä en näe suurta eroa ...

Toisaalta SKY:n jakama tieto on melko neutraalia (vrt. ulkomaiset
palvelut).

>Minun mielestäni Kattolla ja Kaapelisolmulla on hyvä maine
>ja profiili.

Olen samaa mieltä. Joskus jotain keskustelua pienissä
piireissä on syntynyt, mutta lähinnä silloikin SKY:stä, ei Kaapelisolmusta tai
Kattosta (lisäselvennykseksi voin mainita, etten ole missään tekemisissä
em. organisaatioiden kanssa).

(yksityisesti)

--
Simo Hamalainen [simoh@sci.fi] [simoh@fishpool.com]
[Coral][Quadrillion prod.][Fishpool Creations Ltd.]