METSÄ: Miksi_Lahteen_tutkimus_keskeytettiin?

Kirjoita käräjille

eml (ekometsa@sci.fi)
Thu, 03 Dec 1998 22:38:14 +0200

Taneli Mielikäinen kysyi taannoin, miksi Lähteen tutkimus keskeytettiin.
Olen pahoillani, että silloin torjuin kysymyksen yrittäessäni rajata
keskusteluamme "aiheeseen".
Ilmeisesti tämä kipupiste on kuitenkin koko ajan näilläkin käräjäkivillä
hiertämässä ja asia on paras ottaa käsittelyyn.

Kari Mielikäinen kirjoitti jatkuvan kasvatuksen tutkimuksen keskeyttämisestä:

"Myös minun uskoani tutkimuksen uskottavuuteen on koetellut se, että
Lähteen tutkimus jouduttiin keskeyttämään."

Voisitko täsmentää:

Miksi jouduttiin?
Ketkä joutuivat?

kyselee kivillä

Hannu

Tämä viesti lähetettiin kansallisten metsäkäräjien sähköpostilistalle
osoitteeseen metsa@kaapeli.fi. Listan ylläpito: owner-metsa@kaapeli.fi.
Viestit tallentuvat osoitteeseen: http://www.kaapeli.fi/hypermail/metsa/