METSÄ: Reijolle

Kirjoita käräjille

Outi Saramäki (saramakior@hotmail.com)
Tue, 01 Dec 1998 07:33:01 PST

Hellou.

Nyt saa riittää. Olen seurannut tätä keskustelua pari viikkoa kuten piti
(ympäristöviestintä, P-KAMK), mutta nyt en enää jaksa/ehdi.

Henkilökohtaisesti en juuri näistä asioista ymmärrä, mutta itse antaisin
metsäni kasvaa kivaksi sekametsäksi, josta löytyisi syksyisin marjoja ja
sieniä ja silloin tällöin hakattavaksi jokunen puu.

Missä ovat muiden kurssilaisten kommentit?????

T:OUTI

ps. Tämän viikon lopussa lopetan tilauksen, se tukkii sähköpostini.