METSÄ: METSA:_Kumpi_parempi

Kirjoita käräjille

Pekka Raukko (pekka.raukko@pp.inet.fi)
Fri, 20 Nov 1998 10:28:27 +0200

Heipä hei, te metsiemme miehet ja naiset!

Olen tässä syrjäsilmällä seurannut mielenkiintoista keskusteluanne, ja
ihmettelisin näin maalikon näkökulmasta yhtä asiaa.

Lauri Vaara on esittänyt minusta selkeän ja perustellun kannan
puukaupoista. Vaikka hän on muotoillut selkeitä rautalanka (ja -naula)
malleja, jotka asiaan syvällisemmin perehtymättömästä ovat havainnollisia
ja ymmärrettäviä, niin opponentit eivät niitä ymmärrä.

Onko kysymys haluttomuudesta ymmärtää? Vai onko nykykäytäntöä puolustavilla
hallussaan jotain salattua tietoa, oma lehmä ojassa, tai jotain muuta
vastaavaa? Vastaukset eivät ole ainakaan minua vakuuttaneet.

Utelee
Pekka Raukko

Tämä viesti lähetettiin kansallisten metsäkäräjien sähköpostilistalle
osoitteeseen metsa@kaapeli.fi. Listan ylläpito: owner-metsa@kaapeli.fi.
Viestit tallentuvat osoitteeseen: http://www.kaapeli.fi/hypermail/metsa/