METSÄ: Re:_Re:_METSÄ:_=3

Kirjoita käräjille

Taneli J Mielikainen (tmielika@cs.Helsinki.FI)
Wed, 18 Nov 1998 11:29:44 +0200 (EET)

On Wed, 18 Nov 1998, LAURI VAARA MMEKN wrote:
> Kyllä koneilla mellastetaan metsissä ihan teknologian vuoksi.
> Yhtiöillä on raskaasti miehitetyt metsäosastot ja työsuhteiset
> koneet, jotka pyritään työllistämään. Jotta koneilla päästäisiin

Itse olen kuullut tällaisen väitteen, että monitoimikoneella saadaan
korjattua paljon enemmän puuta kuin mihin metsuri pystyy, jopa niin
paljon, että miljoonien monitoimikone on kannattava hankinta kohtalaisen
lyhyelläkin käyttöajalla...

> Jos kiinnostaa, niin laajempia perusteluja löytyy väitöskirjani
> sivuilta 126 ja 135.

Sitä ilmeisesti saa Helsingin yliopiston kirjastosta (mistä?) tahi jostain
päin suurta internettiä?

http://www.iki.fi/twn/ >-<[8D-* Diskokuningas on niin viisas,
tel:+358-(0)50-5436123 ^ WinTeR ^ että häntä luulee tyhmäksi...

Tämä viesti lähetettiin kansallisten metsäkäräjien sähköpostilistalle
osoitteeseen metsa@kaapeli.fi. Listan ylläpito: owner-metsa@kaapeli.fi.
Viestit tallentuvat osoitteeseen: http://www.kaapeli.fi/hypermail/metsa/