Jäsentiedote 1/2003

20.1.2003

Hyvät kandisisaret ja –veljet

Yhdistyksemme vuosikokous ja -juhla

Yhdistyksemme vuosikokous sekä vuosijuhla pidetään tänä vuonna nostalgisesti KY:n kerhon uusituissa tiloissa, osoite Pohjoinen Rautatienkatu 21 C, lauantaina 8.2.2003.  Kello 18.30 alkaen maistellaan perinteistä nuijaboolia kellarikerhon puolella. Kello 19 siirrymme viereiseen kabinettiin käsittelemään yhdistyksen sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat.

Vuosikokouksen jälkeen iltamme jatkuu  kolmannessa kerroksessa kerhon isolla puolella illallisella, jonka menu on seuraava:
- graavikalaterriini, yrttipesto, tilliperunat
- coeur de filet Provencale, ranskalaiset pavut, valkosipuliperunat, salaattisinfonia
- marenki-mascarpone-mansikkaunelma
- kahvi + avec

Juhlapuheen pitää eurokansanedustaja, kauppat.kand Esko Seppänen aiheenaan ”Tuleeko EU:sta liittovaltio?”

Illallis- ja tanssimusiikkia tunnelmoi tänäkin vuonna tuttu Players-yhtye.

Illalliskortin hinta ruokajuomineen on 55 euroa/henkilö. Ilmoittautuminen viimeistään 31.1. yhdistyksen kotisivujen kautta tai puhelimitse 050-526 1946 (Kristiina Linnoinen) ja maksu samaan päivään mennessä yhdistyksen tilille.

Maininta mahdollisesta erikoisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä.

Smokki tai tummapuku.

Tiedonkulun parantaminen ja uusi ilmoittautumiskäytäntö

Yhdistyksen hallitus on syksyn aikana tehnyt töitä erityisesti jäsenrekisterimme tietojen tarkistamiseksi sekä miettinyt keinoja tiedonkulun parantamiseksi. Tarkoituksena on  hyödyntää kotisivujen ja sähköpostin tuomaa mahdollisuutta entistä paremmin. Yhdistyksen kotisivuille on luotu valikot tilaisuuksiin ilmoittautumista sekä osoitemuutoksen tekoa varten ja ne on linkitetty yhdistyksen sihteerin sähköpostiin. Mikäli jäsenpostituksen osoitetiedoissasi on virheellisyyttä, toivomme saavamme siitä tiedon

mahdollisimman pian. Lisäksi kotisivujen palaute-valikon kautta voi yhdistyksen hallitukselle lähettää muitakin terveisiä. Käy tutustumassa kotisivuihimme ja anna palautetta!

Ilmoittautumisia ja jäsenrekisteritietojen muutoksia voi myös ilmoittaa puhelimitse 050-526 1946 (Kristiina Linnoinen), mutta ei enää Econtactin kautta.

Kevätretki Hämeenlinnaan lauantaina 5.4.2003

Kevätretkemme järjestetään tänä vuonna hieman totuttua aikaisemmin, sillä olemme riippuvaisia Hämeenlinnan Teatterin näytösaikataulusta: olemme varanneet 30 paikkaa Marlene Dietrichistä kertovaan esitykseen lauantaina 5.4. klo 19 sekä päivällisen ennen näytöstä Piparkakkutalo-ravintolassa. Lähdemme matkalle tilausbussilla jo iltapäivällä.  Tarkempi ohjelma ilmoitetaan seuraavassa jäsentiedotteessa. Laita kuitenkin merkintä jo kalenteriisi!

Kaikki ilmoittautumiset sekä jäsenrekisteritietojen muutokset kotisivujen kautta tai
puh. 050 526 1946 (Kristiina Linnoinen)