VS: The Dub Room Special DVD

Subject: VS: The Dub Room Special DVD
From: Herranen Kari (Kari.Herranen@hus.fi)
Date: Mon 12 Sep 2005 - 13:01:09 EEST

Mitenköhän nämä tekijänoikeudelliset lait menevät. A Token of his Extreme on
alunperin TV-ohjelma ja siihen mahdollisesti sovelletaan TV-ohjelmien
levitystä koskevia säännöksiä. Oikeudet omistaa TV-yhtiö ei Zappa.
Olen myös nähnyt samaa DVD:tä ulkomaillakin - mm. Saksassa - julkisessa
myynnissä.

Kuvalaatu on juuri sen tasoinen kuin jenkkien värilähetyksissä oli
muinaisina aikoina. (Kuka muistaa Perhe on pahin -sarjaa ja appelsiinin
värisiä naamoja?) NTSC ei ihan suoraan väänny PAL-systeemille.

KH