Re: The Dub Room Special DVD

Subject: Re: The Dub Room Special DVD
From: Julvi Hevonen (julvi@mail.com)
Date: Fri 09 Sep 2005 - 14:38:19 EEST

  Olen itse seurannut cdon.comin saitilla Dub Room Specialin
  tilannetta, ei vielä tilattavissa.

  Mutta, yllätyinpä vähän että Free Record Shop (ja Swamp T:reella) myy
  "A Token Of His Extreme" dvdtä 7 euron

  hintaan, sama lafka on julkaissut mm. Song Remains The Samen,
  Genesistä, Jethro Tullia ja Madonnaa yms. (FNM) eli

  aiemmin kun tuosta "A token" dvdstä pistin juttua Zappa.comin
  saitille, sen jälkeen kun

  olin sen tilannut (12 euroa) niin tottakai se on bootleg ja cdon.com
  poisti sen

  listoiltaan - en tiedä kuka sinnepäin jyrähti, ehkei kukaan, ehkä
  näiden levityksestä päästiin sopimukseen. Silti, "A token"

  sisältää osan samaa tv specialia -74, kuvan taso välttävä mutta
  kaikinpuolin 7 euron hintaan erinomainen hankinta.

  Jaakko

--
Sign-up for Ads Free at Mail.com
http://promo.mail.com/adsfreejump.htm