Re: VS: Rytmi-lehden Zappa-liite

Subject: Re: VS: Rytmi-lehden Zappa-liite
From: Tara Anttonen (henrikanttonen@hotmail.com)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 16:10:48 EEST

Täytyy sanoa, että olenpas harvinaisen samaa mieltä. Minä olen aina sanonut
ettei Zappa mitään jazzia ole, ja silloin kun on, se tahtoo olla vähän
tylsää. Minua ei henkilökohtaisesti jaksa puolen tunnin trumpettisoolo
kiinnostaa vaikka se muuten hyvä olisikin. Zappa on aina ollut
parhaimmillaan minusta silloin kun se on ytimekästä. WOIIFTM on ehdottomasti
studioväännöksistä suosikkini ja one Size Fits All on ensimmäinen juttu mitä
Zapalta olen kuullut. Jo Inca Roads innosti, mutta Andy oli se biisi jonka
jälkeen pitikin kuunnella joka ikinen levytys mitä käsiin sain.

Olen kai aiemminkin puhunut siitä, mutta minun henkilökohtaiset Zappa
suosikit on sieltä progeimmasta, kokeilevimmasta ja levottomimmasta päästä.
Täytyy olla aika kohellusta jos meinaa minulta mennä yli hilseen.

Joten oikeastaan tämä olikin varsin turha kirjoitus kun mitään ei tullut
sanotuksi ja aikaa kului. No, sellaista se elämä on.

henrik

Että osaakin olla outoa kirjoittaa suomea.

>From: Herranen Kari <Kari.Herranen@hus.fi>
>To: "'zappa-lista@kaapeli.fi'" <zappa-lista@kaapeli.fi>
>Subject: VS: Rytmi-lehden Zappa-liite
>Date: Tue, 17 Jun 2003 10:13:49 +0300
>
> Kiinnitin asiaan kyllä huomiota ja pitikin siitä kirjoittamaani aiemmin
>hieman kritiikkiä.
> Hyväähän tässä on se, että Zappaa levytetään. Toisaalta Ed Palermon
>sovituksissakin on ideaa. Esim. Peaches En Regalia on aika mainio.
> Mutta mutta valkosipuli puuttuu. Musa uhkaa luisua pahasti tuonne
>kikkelijaskan puolelle.
> [...]

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail