VS: Halloween DVD

Subject: VS: Halloween DVD
From: Herranen Kari (Kari.Herranen@hus.fi)
Date: Fri 14 Feb 2003 - 09:47:51 EET

kysynpä vaan että miksi? mistä syystä perikunta ei julkaise kokonaista
konserttia vaan tämmöisiä rääppeitä sieltä täältä. halloween-aikaan 1978
zappa piti perinteisesti neljänä eri iltana palladium-konsertteja. esim.
31.10.78 konsertti olisi ollut upeata saada kunnolla kokonaisena kunnolla
miksattuna ja videoituna. mulla on siitä semmonen pensas-nauhoitus, melkein
neljä tuntia pitkä (taitanee olla pisin zappa konsertti). se on täynnä
kaikenlaisia helmiä mm. 10-20 min pitkiä versioita pound for a brownista
(sis. thirteenin), little housesta, watermelonista ja packard goosesta
täynnä upeita sooloja frankilta ja shankarilta. miksei tälläsiä julkaista
virallisesti?
  jaa mää taidankin olla vähän perverssi kun pidän zappan kitarasooloista -
varsinkin niistä pitkistä ja vieraannuttavista. shut up and play yer guitar
on ollut aina mun suosikki - enimmäkseen vaihtelevuutensa takia. mutta
guitar-levy onkin sellanen että sillä saadaan aina ainakin vieraat
lähtemään...