Re: Halloween DVD

Subject: Re: Halloween DVD
From: Tara Anttonen (henrikanttonen@hotmail.com)
Date: Fri 07 Feb 2003 - 12:09:40 EET

Kuulostaa tosiaan aika tylsältä kokonaisuudelta. Mitä minä en ole koskaan
ymmärtänyt, on Zapan pidennetyt kitarasoolot. Minä olen ehkä huono fani,
mutta minusta ne ovet toivottoman tylsiä toisinaan. Joskus ne toimivat
todella hyvin, kuten YCDTOSA II:n Inca Roadsissa ja kuutosen Crew Slutissa,
mutta tavallisesti ne ovat aika tylsää puuroa.

Kaikkein eniten minä pidän koko tuotannosta kaikkein kummallisimmista ja
progeimmista paloista, kuten Inca Roads, Drowning Witchin alku, Andy, Zomby
Woof, Tinsel Town Rebellion jne. Näistä suurin osa on aika läpisävellettyjä,
jotka livenä toimivat kuin tauti.

Joku Shut Up And Play Your Guitar trilogia tai Guitar kokonaisuus tuntuu
suoraan sanoen kidutukselta!

>From: "Esa Jarvi" <esajarvi@hotmail.com>
>To: zappa-lista@kaapeli.fi
>Subject: Halloween DVD
>Date: Thu, 06 Feb 2003 18:43:49 +0000
>
>Kuvaus DVD:stä täällä
>http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&th=8850570832cf042
>
>Video osuudet on aika turhia. Pari audioraitaa siinä on jotka mulle
>kelpais, en vielä kiirehdi. Roxy DVDn hankin kun se joskus tulee.Esa.

>MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
>http://join.msn.com/?page=features/virus

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.