Re: Keneally

Subject: Re: Keneally
From: E-Tero Jarvi (terontorvest@hotmail.com)
Date: Fri 07 Sep 2001 - 12:37:52 EEST

>sitä
>
>No tämä on helppo. Mene osoitteeseen: http://www.keneally.com/zappa.html,
>joka on Keneallyn diskografian Zappa-osuus, ja sieltä joka levyn kohdalta
>löytyy kätevästi "MK involvement" osio jossa mies itse kertoo mitä soitti
>ja
>missä kappaleessa.
Vastaus:
Olen kyllä sitä vilkaissut, mutta siellä lukee varsin konservatiivisesti,
että kaikki oli Zappan säveltämää ja sovittamaa nuotin tarkkuudella, ettei
FFT trust suutu. Ehdota nyt jokin biisi vuoden 88 levytyksistä. Keneallyn
lauluosuudet on aika selvät mm Elvis Has Just Left The Building. Mutta se
kitara? esa.