Re: Keneally

Subject: Re: Keneally
From: Jukka Pietarinen (jukka@sluggo.pp.fi)
Date: Thu 06 Sep 2001 - 22:58:40 EEST

----- Original Message -----
From: E-Tero Jarvi <terontorvest@hotmail.com>
To: <zappa-lista@kaapeli.fi>
Sent: Thursday, September 06, 2001 4:43 PM

> Kun nyt otit sen Keneallyn puheeksi, sanokaas nyt Zappafriikit missä sitä
> Keneallyn kitaransoittoa kuulee selvimmin Zappan levyillä.

No tämä on helppo. Mene osoitteeseen: http://www.keneally.com/zappa.html,
joka on Keneallyn diskografian Zappa-osuus, ja sieltä joka levyn kohdalta
löytyy kätevästi "MK involvement" osio jossa mies itse kertoo mitä soitti ja
missä kappaleessa.

Parhaiten Keneallyn soittoa tietysti kuulee miehen omilta levyiltä
(tilausinfoa: www.moosemart.com ja www.immunerecords.com) sekä useilta
kymmeniltä livekeikka-cd-r:riltä joita vaihdellaan miehen itsensä
suotumuksella osoitteessa: www.mktrading.org (et voi olla törmäämättä MK:n
bootleggaus sääntöihin: http://www.keneally.com/keneally27.html). Tältä
sivulta löytyy myös muutamia kokopitkiä mp3-tiedostoja.

Keneally tulee esiintymään Hollantiin elokuussa (ensiesiintyminen
euroopassa) 7-henkisen yhtyeensä kanssa Marathon Festivaaleille. Lisää
tietoa löytyy tietty osoitteesta: www.keneally.com.

Jukka