Vs: Re:Lätheristä??

Subject: Vs: Re:Lätheristä??
From: Ilpo Tikkinen (ilpo.tikkinen@pp.inet.fi)
Date: Wed 19 Jan 2000 - 11:05:13 EET

Jees!
Kyllä itsekin oletin virheeksi heidän hinnoittelussaan. Mutta tuosta huomaa, että kannattaa todella tarkkaan tsekata noita Boxmanin hintoja, sieltähän saa hyvin edullisesti levyjä kun huomaa nuo virheet. Nimittäin kuten viesteistä on tullut esiin, tuo ei ole ainoa. Itsellänikin on samantyyppisiä (pienemmällä virhemarginaalilla) kokemuksia toisen keräilykohteeni eli Rory Gallagherin levyjen suhteen. En ole varma, mutta näytti siltä, että yksi Roryn levy oli tosi edullinen listoilla ja kun tilasin sen, tuli ilmoitus ettei ole varastossa eikä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Ehkäpä huomaavat itsekin virheensä ja ilmottavat sen jälkeen levyn puuttumisesta. Ihme siis että lähettivät tuon Lätherin alle torihintojen.
Tuohon Lätheriin mennäkseni, en ole aiemmin tajunnutkaan että se on tehty! Nimittäin se kaikkien himoitsema (ainakin lähes) täydellinen biisi. Olen viime päivät flunssan kourissa sahannut kohta levyn puhki Filthy Habits:ia! Siinä se.... Ei vaan, joka levyn yhtyedessä tulee tämä sama fiilis ja vaikka tuota samaista biisiä on tullut kuunneltuakin jo aiemmin muilla levyillä, joku siinä vaan iski. (johtusko tästä hirveestä flunssasta :-))
Tikkinen