Re:Lätheristä???

Subject: Re:Lätheristä???
From: Sillman Mikael (mikael.sillman@fujitsu.fi)
Date: Wed 19 Jan 2000 - 06:23:00 EET

Terve!

Luultavasti Boxmanin virhe (sun eduxes). Muutama kuukausi sitten Mr. Stingin
uus levy oli Boxmanilla saatava kahteen hintaan, 69:- ja 119:-. Arvaa kumman
tilasin... :)

-Mikko

>Ilpo Tikkinen (17.1.2000 12:15):
>Moikka!
>
>Onko kenelläkään tietoa liikkuuko Lätheristä useampia versioita maailmalla? En
huomannut tarkistaa liekö tästä juttua arkistossa, mutta: Ostin levyn RCD
10574/76 Boxmanilta hintaan 69:-!!! Sehän on 3cd setti ja mukana vielä se
32-sivuinen kirja.
>Onko levyjen hinnat pudonneet tietämättäni :-), vai liekö kyseessä
erikoistarjous Rykolta vaiko Boxmanin virhe???
>Jos tuo on joku piraatti tms., niin onpa todella täydellisesti tehty kansineen
päivineen....
>saman levyn olen nähnyt kaupoissa hintaan n. 270:-
>
>Tikkinen

* Fujitsu-Siemens Computers * "Definition of rock journalism: *
* Fujitsu Spares Operations * People who can't write, doing *
* mikael.sillman@fujitsu.fi * interviews with people who can't *
* TEL: +358 9 569 6384 * think, in order to prepare articles *
* FAX: +358 9 569 6425 * to people who can't read." -Frank Zappa *