Transparency

Subject: Transparency
From: Ilpo Tikkinen (ilpo.tikkinen@pp.inet.fi)
Date: Wed 08 Sep 1999 - 22:39:12 EEST

Heissan!
Tuli mieleen tuo otsikossaoleva Transparency-bootleg, jonka joskus muinoin äänitin C-kasetille. Olikos tuosta mainintaa näillä listoilla, kas kun itse en juuri nyt ole kirjojen ääressä....? Miltä vuodelta ja silleen. Toiseksi; miltä vuodelta oikeesti on tuo Lost Episodes? Kolmas; onko teistä kukaan törmännyt maxi-sinkkuun, jossa levyn pinnassa Zapan kuva. Biisejä on ainakin Harder Than Your Husband, You Are What You Is. Sain tuon joltain kaverilta aikanaan enkä tiedä moisen otuksen historiaa muuten.

Hei, kertokaapa muuten suosikki Zappa-levynne? Itse olen eniten kuluttanut levysoittimessa kolmea: Overnite..., Cruisin' with... ja Uncle Meat. Freak Outin soitin jo liki puhki pian ilmestymisen jälkeen...! Niin ja Make A Jazz Noise Here on näistä uudemmista. Toinen typerä juttu; jos joku inehmo joka ei ole kunnellut Zappaa pyytää jotain malliksi, minkä levyn laitat soimaan? Minulla se on Best Band You Never Heard...!

IT