Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] jos haluat kuunnella...

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 03.09.2007 - 14:23:23

lauantaina ollutta black peiderin keikkaa linnunlauluklubilta niin se tulee
uusintana tänään alkaen kello 18:00 osoitteessa www.hear.fi

keikka ei menny musiikillisesti ihan putkeen, mutta on sillä hetkensä.
varsinkin välispiikit on radio hear kanavan puffaamisen vuoksi varsin
huvittavat. ajattelin mainostaa niitä kun ne on tuollainen ilmaiskanava.

ennen encorea hyppäsin yhdelle pöydälle ja se meni rikki. korjasin sen
sitten loppuillasta erikeepperillä ja parilla ruuvilla. :)

sitten tuolla minun myspace sivulla on anssi kasitonnin ja black peiderin
yhdessä soittama kappale. anssi toi siihen bassolla aika kauniin tunnelman.
se kannattaa tsekata. se on ylimmäisin niistä videoklipeistä.

tv. petteri & black peider