Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] irtoparta-klubi

From: tiitu takalo (hyeena@animail.net)
Date: 29.03.2006 - 12:41:41

Hei kaikki ja anteeksi mainonta tällä listalla!
Sunnuntaina 2.4. Vastavirta-klubilla, Pispalanvaltatie 39, Tampere, Irtoparta klubi.
http://www.vastavirta.net

illan ohjelma sisältää: (alkaen klo 20)
Mun (Tiitu Takalo) näyttelyn avajaiset! (näyttely 2.4.-29.4.2006)
Irtoparta-sarjakuvan seitsemännen numeron julkkarit!
Myynnissä Irtoparta-sarjakuvia ja oheismateriaalia sekä muita omakustannesarjiksia!
Ja Bändejä: Dead Girl, Justin Case, Flowers of Romanse(viro)!
Liput klo 21 jälkeen 4€ (jotta bändeille saadaan maksettua edes jotain)

Tulkaa, tulkaa! Lupasin pukeutua illan kunniaksi leninkiin!

T.Tiitu

Irtoparta numero 6! Ulkona nyt! 52 sivua
Värikannet! Naisia meiltä ja muualta!

More than 300,000 seals could be killed in Canada this year - most of
them babies. Tell Canada's Prime Minister to stop the hunt now!
http://go.care2.com/stophunt

http://www.Care2.com Free e-mail. 100MB storage. Helps nonprofits.