Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Näyttely

From: Mikael Lehtelae (miiku13@hotmail.com)
Date: 03.01.2006 - 20:35:35

Totta, totta, olinpa tyhmä. Mutta en niin tyhmä kuin laittaessani ilmoituksen näyttelystä Kvaak.fi:hin: onnistuin lähettämään sen väärän keskustelun alle ja päälle päätteeksi unohdin mainita kokonaan missä näyttely on. Hyvin pyyhkii taas...

Mutta Helsingin Pääpostitalossa siis tuo näyttely. Kiitos muistutuksesta.