Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Näyttely

From: tiitu takalo (hyeena@animail.net)
Date: 04.01.2006 - 03:55:55

Missä kaupungissa tämä on? (No joo, tiedän kyllä, koska kerran olen samassa osoitteessa ollut sarjisfestareilla, mutta muuten en ehkä tietäisi! Muistuttaisin taas kerran, että suurin osa suomalaisista EI asu Helsingissä!)
eipä muuta. Anteeksi häiriö.
t:tiitu

Kotimaista sarjakuvaa Kirjasto 10:ssä

Sarjiksia ja kuvatuksia, serier och annat krafs

Mikael ”Miiku” Lehtelän kaksikielisiä sarjakuvia ja lehtikuvituksia. Näyttely loppuu 25.1.

Vapaa pääsy.

Elielinaukio 2 G, Pääposti.

ma-to 10-22

pe 10-18

la-su 12-18

Finlandssvenska serier på Bibliotek 10

Serier och annat krafs - Serietecknaren och illustratören Miiku Lehtelä ställer ut serier både på finska och på svenska på Bibliotek 10. Utställningen slutar den 25.1 och inträdet är gratis.

Lehtelä började sin tecknarkarriär i Hufvudstadsbladets Vision med serien Våra vackraste vattenfåglar. I dagarna är han främst känd för Studentbladsserien Vickan o. Madde, som hängt med i tidningen sedan 2002.

Bibliotek 10

Elielplatsen 2 G, Huvudposten.

må-to 10-22

fre 10-18

lö-sö 12-18

Irtoparta numero 6! Ulkona nyt! 52 sivua
Värikannet! Naisia meiltä ja muualta!

Trophy hunters can write off canned hunts and big game safaris at taxpayers'
expense - help end this cruelty loophole: http://go.care2.com/66836

http://www.Care2.com Free e-mail. 100MB storage. Helps nonprofits.