Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: Re: [puhekupla] Tekijänoikeussopimus

From: tiitu takalo (hyeena@animail.net)
Date: 24.02.2005 - 23:21:21

Voi voi.
Minä en ole ikinä sopinut mitään keneenkään
kanssa kuvieni tai sarjakuvieni
tekijänoikeuksista. Mitähän tästä seuraa?
Toisaalta en ole antanut lupaa edelleen
luovuttamiseen tai muokkaamiseen. Mutta en ole
kieltänytkään. Käyttöoikeuksista en tiedä mitään.
Yleensä olen keskittynyt siihen, että kuvat ovat
ajoissa toimituksessa tai kustantajalla ja
kytännyt sitten, että rahat ovat ajoissa tililläni.