Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tekijänoikeussopimus

From: kivi@kaapeli.fi
Date: 21.02.2005 - 10:02:02

Mä tein samalla tavalla kuin Tommi. Eli muokkasin sopimuksen koskemaan
kertajulkaisua, ja tiivistin vähän muutenkin. Suostuivat muutoksiin, kunhan
vastuupykälät ja viittaus työsuhteen luonteeseen säilyivät ennallaan. Olivat
erittäin joustavia, tosin sama ritirati piti lähettää joka ikisen laskun
yhteydessä uusiksi, mutta onneksi sähköposti riitti...

Onnea, ja ei tosiaan kannata allekirjoittaa mitä vain,

Kivi