Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjakuvanäyttely Pariisissa

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 17.01.2005 - 11:10:10

Kirsi, hei
Ja kaikinpuolisen suotuisaa ja hyvää alkanutta vuotta. Joo,
Puhekupla-palstan keskustelu taisi loppua sen jälkeen, kun tuli tämä
Kvaak-sivusto. Tunnet varmaan? Annan varmuuden varalta sen osoitteen:
http://www.kvaak.fi/

En ole juuri kerennyt paneutua sen tarjontoihin, mutta se tuntuu
imuroineen itseensä kaikkinaisen aktiivisen sarjakuva-aiheisen
internet-kirjoittelun. Siellähän näkyy olevan myös kaikkea muuta.

*** Terveisin *** Heikki

--
Heikki Kaukoranta
(heikki.kaukoranta@helsinki.fi)