Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] sarjakuvanäyttely Pariisissa

From: Kirsi Kinnunen (kirsi@free.fr)
Date: 14.01.2005 - 19:11:11

Toivottavasti tällä listalla on vielä lukijoita, kun on niin
hiljaista... Pankaa ihmeessä tämä eteenpäin, minä en ole
laittanut tietoa mihinkään muualle.

Angoulêmeen menijöille ja yleensäkin Pariisin kävijöille
tiedoksi:

Fantastinen (siinä onkin sana paikallaan!) sarjakuvanäyttely

"Miyazaki - Moebius" 1.12.--13.3.2005

Musée de la Monnaie
11 quai Conti
75006 Paris

Metro: Odéon, Saint-Michel, Pont Neuf tai Louvre

Aukioloajat 10--18 (tai 19), keskiviikkoisin 10--22
Lippu: kaiketi 9 euroa (näyttelyn tiedotus on aika hämärää)

Internet: www.miyazaki-moebius.com

Suosittelen enemmän kuin lämpimästi.
Onko tästä jo ollut juttua Suomessa missään lehdessä?

Loisteliasta ja valoisaa vuoden alkua kaikille - ja niin kuin
Ranskassa toivotetaan: "paljon terveyttä ja rakkautta"!

toivottaa teille
Ranskan agenttinne
Kirsi

Kirsi Kinnunen
tel +33 (0)6 70 37 61 03
tel +33 (0)1 45 42 03 65 (työhuone/bureau)
kirsi@free.fr