Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Vielä pienlehtiskabasta

From: Maria Björklund (maria_b@welho.com)
Date: 14.09.2004 - 02:15:15

Ai niin,

sen vielä voisin lisätä, että jos olet osallistunut pienlehtikilpailuun, ja
haluaisit palautetta / kritiikkiä lehdestäsi, se onnistuu festareilla. Tule
vaan nykäisemään minua hihasta ja esittelemään itsesi, niin kommentoin kyllä
mielelläni julkaisuasi. Kilpailulehdissä oli paljon eri tavoin hyviä ja
kivoja, tykkäsin monista, mutta valitettavasti palkinnon voi antaa vain
kolmelle.

t: Maria :c))