Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: Sarjakuvafestivaalit

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 22.02.2004 - 13:04:04

Hannini:
>Mutta Helsingin ulkopuolella asuvana voin sanoa, että nyt
sarjakuvafestareiden
>olemassaolosta ei tietäisi täällä mitään ellei olisi itse asialle
vihkiytynyt.

Helsingin festarien kohderyhmänä on ulkopaikkakuntalaisista juuri asiaan
vihkiytyneet eli Sarjainfon lukijat ja erikoisliikkeiden kautta flyereillä
tavoitetut! Kukaan muu tuskin tänne lähtisi vaikka olisi kuinka iso haloo.
Paikallisista puolestaan yritetään houkutella myös sunnuntaikävelijöitä.
Tämä on selkeä linjaveto johon liittyy myös pääsymaksuttomuus ja sen
mukanaan tuomat säätämiset järjestelyissä.

Reima Mäkinen