Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Sarjakuvafestivaalit

From: low.rider@suomi24.fi
Date: 21.02.2004 - 11:55:55

Tehdään nyt tästä sitten julkinen keskustelu niin ehkä siitä on eniten hyötyä
myös sarjakuvafestivaaleille.

Jos sarjakuvafestivaalit olisivat kirjamessujen aikaan, ihan varmasti kävisi
niin että sarjisfestarit tulisivat nielaistuksi ainakin mediatapahtumana.
Mutta Helsingin ulkopuolella asuvana voin sanoa, että nyt sarjakuvafestareiden
olemassaolosta ei tietäisi täällä mitään ellei olisi itse asialle vihkiytynyt.
Yhteisten messujen hyviä puolia olisi yhteinen mainonta, paikalle roudattavien
"tähtien" kulujen jakaminen, ja kokonaan uudet kävijät, eikä ainoastaan sarjakuvaväki.
Kustantajien kannalta katsottuna festarit on varmasti parempi pitää erillään.
Asiat riippuu siitä miltä kantilta niitä katsoo.

T. Hannini

Parhaat hakupalvelut yhdessä osoitteessa: http://www.eniro.fi/

Suomalaisten yritysten tuotteet ja palvelut: http://yritykset.eniro.fi/