Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Suomalaisia salapoliisi- tai poliisisarjakuvia?

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 05.02.2004 - 15:59:59

Tattista, Reima!
Joo, kyllä omakustanteetkin lasketaan. - En vaan onnistunut löytämään
Zipiä enkä Omaa tekemää Fennica-tietokannasta enkä myöskään
pienpainatekokoelman sarjakuva-aineistosta (meillä pannaan jonkin verran
sarjakuvajuttuja sinnekin, jolloin ne eivät tule näkyviin tietokannan
kautta). Olisivatko ne jääneet kirjapainolta lähettämättä?
Löysin Allu Kaposesta 1975 tehdyn esitteen. Silloin se ilmestyi "jo mm.
Iltaset-lehdessä". Satutko suoralta kädeltä muistamaan, missä se on
sittemmin ilmestynyt?
Muut pystyn jäljittämään.
*** Terv. *** Heikki

--