Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] muistakaa hakea kirjastoapurahoja!!!

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 09.01.2004 - 14:09:09

Kysymys lähinnä Heikille, mutta ehkä vastaus tulee joillekin muillekin
tarpeeseen...

Tein perusteellisen hakemuksen kirjastoapurahaa varten elokuussa. Luulen,
ettei ollut anomuksesta kiinni, ettei rahaa tullut. Nyt pitäisi haalia
samat liitteet ja kaikki uudestaan ja lähettää sama nippu samalle
porukalle arvioitavaksi.

Olisikohan olemassa jotain helpotustietä tässä? Osaatko sanoa? Edellinen
anomukseni ehkä on yhä toimikunnalla. Eikö niitä saisi kaivamaan
anomukseni jostain ja käsittelemään sitä samaa uudestaan uuden pottinsa
kanssa? Tai jotain.

ville ranta