Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] kysymys freelancerin elämästä

From: heikki jokinen (heikki.jokinen@tietoputki.fi)
Date: 03.11.2003 - 11:44:44

tervehdys hans ja muut puhekuplalaiset,

hansin kysymys osuu juuri oikeaan saumaan; aivan näinä viikkoina tulee painosta kirjoittamani graafikon eväät -opas joka pyrkii vastaamaan juuri noihin kysymyksiin, ja muutamaan muuhunkin. se on pikku kirja, sivuja lienee noin 70-80.

bumaaga jaetaan kaikille grafian, freelance-graafikkojen ja sk-tekijöiden jäsenille, mutta sitä jää kyllä myyntiin sk-tekijöiden kautta nippu muillekin. hintaa en tiedä, tuskin se kovin korkeaksi nousee.

jos liittyy sk-tekijöihin niin sen saa tietysti liittyessään jäsenmaksuun kuuluvana, eiköhän sitä jaeta uusillekin jäsenille vielä jonkin aikaa. ja sk-tekijöiden jäsenmaksunhan voi vähentää verotuksessa...

kirjan ilmestyessä siitä varmaankin tiedotetaan, puhekupla-palstalla ja muuallakin.

heikki j.

Heikki Jokinen
YTM, vapaa toimittaja
Toimisto/office:
Hitsaajankatu 9 B, 7. krs.
00810 Helsinki
Finland
phone +358-9-7594 2018
mobile phone +358-50-583 4256
telefax +358-9-7594 2011

Huomio/NB
uusi sähköpostiosoitteeni on 30.9. alkaen
ny new e-mail address is from 30th September
heikki.jokinen@tietoputki.fi