Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

VS: [puhekupla] Sokeri-Sakarin "Ronniet"?

From: Tolvanen Juhani (Juhani.Tolvanen@sanoma.fi)
Date: 13.10.2003 - 11:45:45

Ronnie Peterson -ihailija 1970-luvulta yrittää pohtia:
        Uskoakseni se voisi viitata Ruotsin autourheilun kansallissankariin, joka ajoi
        Lotuksella hienoja kisoja, sai maineellaan ja kansansuosiollaan Ruotsin Anderstorpiin F1-kisat muutamaksi kerraksi, mutta kuoli sitten radalla kesällä 1978.

                        Älkää surko!

                                Juhani "huoneeni katto oli 1970-luvun alkuvuosina tapetoitu Teknikens Värld -lehden keskiaukeaman jättikokoisilla F1-julisteilla" Tolvanen