Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kaltsun uusi albumi

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 01.10.2003 - 13:26:26

>Kaltsun uudesta albumista.
Kyllä, hyvä on. Luin sen viime yönä kun en enää malttanut olla lukematta
aamuun asti. ;-)
Itse huomasin, miten paljon jokin noissa on vaikuttanut (tavalla tai
toisella) omaan tekemiseeni. Eniten väristyksiä aiheutti kohta, jonka ehdin
jo aiemmin raakata uudesta sarjastani (ei sopinut kokonaisuuteen), mutta
jonka olin alitajuisesti ilmi selvästi kopioinut Kaltsulta!

>Kaikki on tosi hyvää, vaikka - no joo - on siellä muutamia, jotka ei ole
>niin hyviä
Ne on varmaan niitä Sarjarissa julkaistuja... ;-)

>hyvä osoitus siitä, että Suomessa on tehty 90-luvulla ajanmukaista ja
>uudenaikaista tuontyylistä sarjakuvaa tosi hyvin.
Otso on toinen. Olin aika tytyväinen luettuani uuden Mörön.
Tavalla tai toisella jutut on aina aikaansa sidottuja. Siis ihan yleisesti.
Välillä se on ikävää, mutta joskus se on vaan positiivista.

Laitanpa Sarjarin mainoksen tähän samaan meiliin, eli Sarjari #60 nyt
ulkona. Teemana Suomi-Filmi. Hinta edelleen 3e tai 10e/neljän numeron
tilaus. Lisätiedot allekirjoittaneelta tai http://go.to/sarjari/uudet.htm

Reima Mäkinen