Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Fwd: NAPA-juhlat pe 26.9.

From: Ville Hänninen (vvhannin@mappi.helsinki.fi)
Date: 23.09.2003 - 15:11:11

Hei,

Jussi K. JR pyysi mua lähettämään tämän viestin, kun ei itse saa jostain
syystä viestejään läpi tänne listalle. Eli juhlaa luvassa perjantaina,
alla lisätekstiä aiheesta.

t. ville h.

-----------------------
NAPA-JUHLAT !!!
perjantaina 26.9. klo 20-02
mbar, Lasipalatsi, Helsinki

Sarjakuvafestivaaliviikonlopun avausjuhlat,
julkaisemme syksyn Napa-kirjat:
Jenni Ropen Tuesday ja Wednesday, Kati Rapian Yellow
Bird sekä käsintehty Napa05 -vuosialbumi
soundtrack-ceedeellä!

Esiintymässä:
Turbo II (LIVE)
King Nosmo deejiit

vapaa pääsy! tervetuloa! kaikki mahtuu!

, lähetä sähköpostia
Ville Hänninen (vapaa toimittaja, Sarjainfo-lehden pt.)
ville.hanninen@helsinki.fi, 050-341 6715
Ville Hänninen, Klaavuntie 10 0 129, 00910 Helsinki