Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] kääks. tulostin ongelma

From: kerpsa (kerppu@virpi.net)
Date: 18.07.2003 - 18:11:11

>Jonkun DT-publishing -oppaan perässä olen tuommoisen muutaman sivun
taulukon
>nähnyt. Mistä saisi pelkästään semmoisen kartan??

Opas on "Julkaisijan käsikirja" (Official Adobe, IT Press) Mutta karttoja
saa erittäin kauniisti pyytämällä painotaloista. Eli jos joskus teette
duunin ja itse toimitatte työn painoon, niin vinkukaa samalla kartta. Ne kai
on aina vähän painokohtaisia, mutta tuskin nyt kauheesti sävyt heittää?
annukka