Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] kääks. tulostin ongelma

From: kerpsa (kerppu@virpi.net)
Date: 18.07.2003 - 17:20:20

>Siis kaikki värit Pantonen kartasta?!
>Eiks tota käytetä lähinnä lisävärien määrittämiseen?!

hmm..näin mäkin olen ymmärtänyt...ja että parempi olisi esim. pyytää
painosta jota käyttää sellainen prosessivärikartta, jossa cmyk värisävyt
esitetään prosentteina. Vai?
annukka
p.s hain kaikkiin laitteisiin uudet ohjaimet ja vaihdoin vielä varuulta
värikasetinkin ja JEE! Nyt tulee taas muitakin sävyjä kuin pinkkiä.
Suurkiitos kaikille jotka kivoina antoivat hyviä neuvoja asiassa!