Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] kääks. tulostin ongelma

From: welzu@surfeu.fi
Date: 17.07.2003 - 11:13:13

> Kannattaa myös muistaa, että näytön perusteella värejä on joka
> tapauksessa huono säätää kun huoneen valaistuskin vaikuttaa. Eli jos
> värit vain painossa toistuvat oikein niin väliäkö hällä vaikka elämä
> olisi kotona hiukka pinkkiä :-)

Tästä tuli mieleen oma kokemukseni. Eli kun värittelin sivua ja tulostin
sen, niin se näytti yllättäen ruskeapainotteiselta. Toivon kuitenkin
hartaasti, että painossa värit tulostuvat oikein, koska olin valinnut
värit pantonen värikartan mukaan enkä näön mukaan. Ajattelin, että se
olisi varmin tyyli hoitaa asia.
Mulla muuten on myös Samsungin näyttö ja huomasin, että löytyy toi sama
ohjelma hyllystä, mutta koska en ole sitä asentanut, niin en tiedä onko
siinä vikaa. Kannattanee siis kokeilla poistaa ohjelma ja ehkä ongelma
siinä poistuu (ja samalla saa tiedon, että syynä oli se ohjelma tai sen
asetukset).

Veli