Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jamma? lehdistX

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 04.07.2003 - 14:31:31

Roope Eronen wrote:

> Hiihoo,
>
> tekijä astuu esiin. Kyseessä on siis minun ja Mikko Ängeslevän
> vuosituhannen vaihteessa toimittama lehti. Lehden jutuista likipitäen
> kaksi kolmasosaa ovat meidän tekosiamme. Viimeisestä kolmanneksesta
> vastasi vaihteleva joukko ihmisiä tuttava/kaveripiiristä. Tekijöitä
> yhdistää nuori ikä (ekassa numerossa ollutta poikkeusta
> lukuunottamatta!) ja tamperelaisuus. Viimeksi Jamma? ilmestyi
> muistaakseni 2001 alussa ja sen jälkeen ei ole lehteä tullut. Kuudes
> numero ilmestyy prosentin todennäköisyydellä. Sarjakuvien teko ei ole
> [...]
No hei, tekijä!
Kurkistas Fennica-tietokantaan ( http://fennica.linneanet.fi/ )! Suomen
kansalliskirjastosta taitaa puuttua muutamia Jamma? -lehden numeroita!
Itse asiassa siellä taitaa olla vain 2/1999.
 Luuletko, että sinulta liikenisi kirjaston kansalliskokoelmasta
puuttuvia numeroita?
Jos löytyisi, osoite olisi:
Helsingin yliopiston kirjasto
Vapaakappalepalvelut
PL 26 (Teollisuuskatu 23)
00014 HELSINGIN YLIOPISTO

*** Parhain terveisin *** Heikki Kaukoranta (Helsingin yliopiston
kirjasto, PL 15, 00014 Helsingin yliopisto)