Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jamma? lehdistä

From: martin.sandvik@jippii.fi
Date: 04.07.2003 - 13:45:45

Moi,
Minua siis kiinosti nuo Jamma? lehdet. Ilmestystahti taisi ensimmäisen
vuoden jälkeen tyrehtyä? jos piti 4 kertaa vuodessa ilmestyä?! Lehti
kiinostaa siksi, koska itse puuhailen kaikenmoisia absurdeja,vähemmän
absurdeja.Vähemmän huumorilla ja enemmän huumorilla höystettyjä
sarjakuvia. Tässä ehkä vielä joku päivä kaikista sarjakuvistani voisi
koota lehden.
Siis sinulta saa paria numeroa muutamaan euroon? Tutustumiseksi!

-Martin

--

__ Ota itsellesi luotettava kotimainen email http://www.jippii.fi/ Tutustu samalla netin parhaaseen pelipaikkaan JIPPIIGAMESIIN.