Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jamma? lehdistä

From: Maria Björklund (maria_b@welho.com)
Date: 03.07.2003 - 23:41:41

> No minä tiedän sen verran, että niitä löytyy Tampereen kirjastosta
> (ainakin Metsosta) muutama numero.
> Luulisi siis, että muillakin paikkakunnilla kirjastoista voisi löytyä,
> elleivät tekijä(t) ole paikallisia...

Ovat nimenomaan paikallisia, siis Jamma? oli tamperelainen lehti. Telakalla
painettiin. Muutama nuori mies sitä oli tekemässä, Roope Eronen oli yksi
heistä. Ketäs ne muut nyt olivatkaan?

Millaista tietoa, Martin, kaipaisit? Esim. mulla on kyllä nuo kaikki numerot
jossain lehtikasoissani, ja myös Roope Erosen yhteystiedot, jos on tarpeen.

t: Maria :c))