Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jamma? lehdistä

From: welzu@surfeu.fi
Date: 03.07.2003 - 22:09:09

No minä tiedän sen verran, että niitä löytyy Tampereen kirjastosta
(ainakin Metsosta) muutama numero. Eivät näytä kovinkaan houkuttelevilta,
vaikka ovat ihan kirjapainossa painettuja ja kansissa on lisävärejä.
Luulisi siis, että muillakin paikkakunnilla kirjastoista voisi löytyä,
elleivät tekijä(t) ole paikallisia...

Veli

Mutta taas kerran joku muu on todennäköisesti tietävämpi. Halusinpa vain
saada ensimmäisen sanan ;)