Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Dragon Ball salaliitto?

From: Heikki Heiska (vermes@netti.fi)
Date: 22.05.2003 - 12:45:45

Reima Mäkinen wrote:

> [Ironiaa alkaa]
> (Japanilainen) sarjakuva on nyt sitten virallisesti sama asia kuin
> pedofiililukemisto ja enimmäkseen lapsipornoa. Tämänhän tietää jokainen
> asiaa seuraava valveutunut ihminen!

Kivaa jos manga kielletään niin mitä minä teen? 3 metriä mangaa
hyllyssä ja vähän yli metri anime dvdeitä osto-hinta reipaasti yli
4000 euroa! Varsinkin pelkää GTO:n, Lumin, Love Hinan ja Ranma½
puolesta. Painajaiseni Poliisin suorittamista tarkastuksista ja kirja-
roviosta ei ole kaukana.

--
Ubi dubium ibi libertas.