Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] väriprofiilit

From: welzu@surfeu.fi
Date: 08.04.2003 - 15:31:31

Joo, mä olen Corelilla (ja kaikki kauhistuvat ;) vektoroinut kuvia ja se
on hyväksi osoittautunut juttu (varsinkin, kun Corelilla pystyy tekemään
hyvälaatuisen psd-tiedoston). Ainoa ongelma on, että mun kone menee jökiin
heti, kun yritän A4 kokoista kuvaa vektoroida. Luulisin, että kyse on
säädöistä tms. koska vaikka ei toi kone mikään tehomylly ole, niin kyllä
siinä sen verran pitäisi olla , että sitä pyörittää.