Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Valopöytä

From: Virve Juhola (virve.juhola@kolumbus.fi)
Date: 03.04.2003 - 10:00:00

Moi!
Vaikka en olekaan sarjakuvaa juuri piirtänyt, olen käyttänyt pientä
diakuvien katseluun tarkoitettua valolevyä kaikenlaisten piirrosten
tekemiseen. Siinä on noin millin paksuinen, aika jäykkö muovi- tai
pleksikalvo, joka kiinnittyy magneettisesti valokehykseen originaalin ja
paperin välille. On toiminut ihan mainiosti, ei sotkuja.

T. Virve